دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۷۱
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت : در ایام الله دهه فجر ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد تومان در تنگستان افتتاح ویا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عادل دهدشتی در آئین عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدای اهرم تنگستان با حضور امام  جمعه و مسئولان تنگسان ضمن تجدید مجدد با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی‌، امام(ره) و شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با پشتوانه مردم به پیروزی رسید و در این ایام همیشه مردم با تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام (ره) وپیروی از منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: همه ما متعهد و مکلف هستیم به عنوان خدمتگزاران مردم برای رشد، تعالی و پیشرفت مردم و نظام اسلامی نهایت تلاش و کوشش داشته باشیم.

وی با تاکید بر افزایش رضایتمندی مردم خاطرنشان کرد: در همین راستا خدمتگزاران مردم در تنگستان در تلاش و کوشش هستند تا بتوانند رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

دهدشتی از افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای تنگستان خبر داد و افزود : در ایام الله دهه فجرانقلاب 80 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 65 میلیارد تومان در تنگستان  افتتاح ویا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به مطالبات مردم تصریح کرد: تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های مسئولان است که در این راستا پروژه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه خدمتگذاری از رسالت‌های مسئولان است تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی و شهری مورد توجه ویژه است که  اعتبارات این حوزه افزایش قابل توجهی یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر